فیتنسیا
براساس تحقیقات علمی معتبر

دوره بولدنون و دیانابول


دوره بولدنون و دیانابول

در بدنسازی دو استروئید بولدنون و دیانابول معمولا با هدف افزایش قدرت و حجم استفاده می‌شوند. حالا تصور کنید هر دوی این داروهای استروئیدی در کنار هم به عنوان یک استک استروئیدی مصرف شود، نتیجه افزایش حجم و قدرت شگفت انگیز خواهد بود. در این نوشته به طور کامل دوره بولدنون و دیانابول را بررسی می‌کنیم.

بولدنون چیست؟

بولدنون یک استروئید آندروژنی آنابولیک و مشتق مصنوعی تستوسترون است که در ابتدا برای مصارف دامپزشکی ساخته شد اما از آن زمان به یکی از رایج‌ترین داروهای تقویت‌کننده عملکرد تبدیل شده است که مورد استقبال بدنسازان قرار گرفته است.

بولدنون با ساختار شیمیایی تقریباً مشابه تستوسترون، می‌تواند سنتز پروتئین و آزادسازی اریتروپویتین را در کلیه‌ها تحریک کند. ورزشکاران گاهی اوقات از بولدنون که ممکن است در بازار سیاه فروخته شود، برای افزایش حجم و قدرت عضلانی استفاده می‌کنند. علاوه بر ممنوعیت در ورزش، ورزشکاران باید از بسیاری از مسائل بهداشتی و ایمنی پیرامون بولدنون آگاه باشند.

به طور رسمی و قانونی هیچ کاربرد درمانی یا پزشکی برای بولدنون در انسان وجود ندارد. به طور خاص، سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) برای استفاده در انسان به هر دلیلی تایید نشده است. (منبع ۱)

دیانابول چیست؟

دیانابول (یا Dbol) پرمصرف ترین استروئید خوراکی برای افزایش عضله و افزایش قدرت در بدنسازی است. زیرا به طور موثر توسط هر کسی، از بدنسازان با تجربه گرفته تا افراد مبتدی، استفاده می‌شود.
با این حال، برخی از اشتباهات رایج توسط کاربران جدید که برای اولین بار دیانابول را اجرا می‌کنند وجود دارد. اما حتی ساده‌ترین اشتباهات نیز می‌تواند مزایای دیانابول را کاهش دهد، نتایج به دست آمده از یک چرخه را از بین ببرد و شانس تجربه عوارض جانبی را افزایش دهد.

شما برای یافتن این نوع اطلاعات در هر جای دیگری دچار مشکل خواهید شد. ما در این نوشته اطلاعات کامل و کاربردی در مورد دوره دیانابول و بولدنون به شما خواهیم داد. پس با ما همراه باشید. (منبع ۲)

فواید و نتایج دوره بولدنون و دیانابول

اگر این سوال مطرح شود که بولدنون با کدام هورمون برای حجم مناسب است، یکی از پاسخ‌ها استروئید خوراکی دیانابول است. همانطور که در ابتدای مقاله اشاره شد، دوره بولدنون و دیانابول به افزایش قابل توجه و چشمگیر قدرت و حجم عضلات کمک می‌کند.

به طور کلی شما با این دوره شاهد نتایج زیر خواهید بود:

  • افزایش قدرت
  • پمپ و دم عضلانی بیشتر
  • افزایش قابل توجه حجم عضلات
  • استقامت بیشتر در تمرینات بدنی شدید

به یاد داشته باشید که اگر هدف شما کاهش درصد چربی و کات عضلات است، دوره بولدنون و دیانابول برای شما مناسب نیست و کاربردی ندارد. در این حالت توصیه میکنم مقاله بهترین استروئیدهای چربی سوزی و کات را بخوانید.

نحوه اجرای دوره بولدنون و دیانابول

در ادامه نحوه اجرای این دوره ترکیبی را فقط با هدف افزایش دانش و آگاهی شما توضیح می‌دهیم. دقت کنید این روش مصرف فقط یک نمونه است و نباید به صورت عملی اجرا شود. دوره استروئید باید برای هر شخص متناسب با شرایط بدنی و اهداف وی طراحی شود تا بهترین نتیجه را با کمترین عوارض جانبی به دست آورد. برای دریافت برنامه دوره استروئید و پاکسازی مخصوص خودتان کافیست از طریق این لینک با مربی در ارتباط باشید.

دوره استروئیدی بولدنون و دیانابول برای ورزشکارانی که در مصرف استروئید مبتدی هستند مناسب نمی‌باشد. به همین دلیل در ادامه روش مصرف این استروئیدها را برای دو سطح حرفه ای و نیمه حرفه ای بیان می‌کنیم.

دوره بولدنون و دیانابول – سطح حرفه ای

اگر شما یک ورزشکار حرفه ای هستید که سابقه زیادی در مصرف انواع استروئیدها دارید و نحوه پاسخ بدنتان به استروئیدهای مختلف را به خوبی درک کرده‌اید، دوره بولدنون و دیانابول به صورت زیر به شکل حرفه ای قابل اجرا است.

دوره بولدنون و دیانابول حرفه ای

دوره دیانابول و بولدنون در سطح نیمه حرفه ای

اگر سابقه نسبتا زیادی در مصرف استروئیدهای مختلف دارید اما هنوز به سطح حرفه ای و پیشرفته نرسیده‌اید، احتمالا شما یک بدنساز نیمه حرفه ای هستید.

در این شرایط دوره بولدنون و دیانابول در سطح نیمه حرفه ای به شکل زیر قابل اجراست.

سایکل نیمه حرفه ای بولدنون و دیانابول

توصیه میکنم سایر دوره های استروئیدی ترکیبی که با بولدنون قابل اجراست بخوانید:

عوارض جانبی این دوره استروئید ترکیبی

همانطور که خودتان می‌دانید، استروئیدها در کنار نتایج مثبتی که ارائه می‌دهند ممکن است باعث بروز دسته‌ای از عوارض جانبی ناخواسته نیز بشوند.

البته با مصرف صحیح، اصولی و کنترل شده استروئید تحت نظر مربی بدنسازی می‌توان تا حد زیادی از این عوارض به طور موثر پیشگیری کرد.

اما در صورت اجرای غیر اصولی و اشتباه دوره بولدنون و دیانابول، ممکن است درگیر عوارض جانبی زیر شوید:

آیا دوره بولدنون و دیانابول برای زنان قابل اجراست؟

با توجه به ماهیت قوی و اثرات شدید هر دو استروئید بولدنون و دیانابول، این استروئیدها برای زنان مناسب نیستند. مصرف حتی دوز پایین باعث بروز صفات مردانه در زنان می‌شود و عوارض جانبی متعددی دارد.

زنان ورزشکار می‌توانند از استروئیدهای مناسب برای زنان به شکل ایمن و اصولی استفاده کنند.

پاکسازی (PCT) بعد از دوره بولدنون و دیانابول

با توجه به نوع استروئیدهای دیانابول و بولدنون و اثرات قوی آن‌ها، باید بعد از اتمام دوره، پاکسازی دقیق و کاملی اجرا کنید تا میزان ترشح تستوسترون درون زا به حالت عادی بازگردد.

هدف از پاکسازی حفظ نتایج کسب شده از دوره و جلوگیری از عوارض جانبی است.

روش دقیق پاکسازی باید متناسب با نحوه اجرای دوره و شرایط بدنی ورزشکار تنظیم شود. اما داروهای اصلی که برای PCT کاربرد دارند، عبارتند از:

کانال تلگرام آموزش بدنسازی فیتنسیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *