فیتنسیا
براساس تحقیقات علمی معتبر

نتایج و فواید مصرف اکسی متولون (آنادرول) در بدنسازی


فواید و اثرات آنادرول اکسی متولون

آنادرول (یا همان اکسی متولون) می‌تواند برخی از شدیدترین و قوی‌ترین نتایج را نسبت به هر استروئید آنابولیک ارائه دهد. این استروئیدی است که اگر می‌خواهید دستاوردهای سریع و عظیمی داشته باشید تا بدن خود را در عرض چند هفته متحول کنید، احتمالا به سراغش می‌روید. اما عجله نکنید، شاید به خاطر عوارض جانبی شدید آن منصرف شوید!

آنادرول یک استروئید سریع و خشمگین است: نتایج آن بسیار سریع و قوی است، اما می‌تواند عوارض جانبی بسیار شدیدی نیز به شما بدهد. این استروئیدی نیست که ماه‌ها از آن استفاده کنید، در حالی که هدف شما افزایش چند کیلوگرم وزن است.

آنادرول کاربرد خاصی دارد و اصلی‌ترین آن مصرف این دارو در زمان شروع یک دوره افزایش حجم و یا شکستن استپ رشدهای سرسخت است.

شما باید بدانید که چگونه و چه زمانی از اکسی متولون استفاده کنید تا بهترین نتایجی را که می‌تواند به دست آورید، زیرا این یک استروئید بسیار قدرتمند است – احتمالاً قوی‌ترین استروئید آنابولیک است و از آن دسته استروئیدها نیست که هر ورزشکاری بتواند با آن سر و کار داشته باشد.

هنگام استفاده از آنادرول، باید انتظار داشته باشید چه نتایجی را ببینید؟ ادامه مقاله نتایج و فواید اکسی متولون را در فیتنسیا بخوانید تا متوجه شوید.

این نوشته فقط برای افزایش آگاهی مخاطبان بوده و مصرف هیچ دارویی را تبلیغ نمی‌کند.

فواید آنادرول (اکسی متولون)

مزایای آنادرول (اکسی متولون) افسانه‌ای است. این نتایج حول محور افزایش قدرت و افزایش وزن می‌چرخند. افزایش وزن شامل مایعات و احتباس آب است، اما شامل مقدار زیادی ماهیچه و توده عضلانی خالص نیز می‌شود. این یک استروئید افزایش حجم به تمام معناست. اکسی متولون به هیچ وجه یک استروئید کات و چربی سوزی نیست – هیچ کس نمی‌خواهد این مقدار مایع در هنگام برش احتباس شود.

با کمی تجربه استروئیدی، می‌توانید از آنادرول در دوره‌های کات بهره ببرید، اما برای اکثر ما جایگاه آنادرول در دوره‌های افزایش حجم شدید است و در آنجاست که می‌توانید تمام پاداش‌هایی را که این استروئید قادر به انجام آن است، درو کنید.

اینها مزایای اصلی هستند که هنگام استفاده از آنادرول بدست می‌آورید:

  • افزایش سریع وزن و حجم عضلات: آنادرول به دلیل افزایش بسیار زیاد گلبول‌های قرمز خون (حمل اکسیژن و مواد مغذی به عضلات) و افزایش قابل توجه احتباس نیتروژن و سنتز پروتئین، می‌تواند چنین قدرت و افزایش عضلات سریع و عظیم را ارائه دهد. پمپ‌ها و پر بودن عضلات نیز در خارج از سالن بدنسازی به میزان قابل توجهی شارژ و قابل توجه خواهند بود.
  • دستاوردهای قدرتی بزرگ: استفاده از آنادرول تماماً در مورد آن دسته از دستاوردهای قدرتی است که در آن شما می‌توانید وزنه‌های سنگین‌تری را نسبت به قبل بلند کنید. تعداد کمی از استروئیدهای دیگر می‌توانند قدرت عضلانی را تا سطحی که اکسی متولون انجام می‌دهد، افزایش دهند.
  • حمایت از مفاصل: اگر تمایل آنادرول به احتباس آب مثبت باشد، این افزایش مایع برای مفاصل مفید است که می‌توانند راحت‌تر و با درد کمتری حرکت کنند. اگر تا به حال از یک استروئید کات مانند وینسترول استفاده کرده باشید، می‌دانید که چقدر می‌تواند روی مفاصل اثر منفی داشته باشد. آنادرول در واقع می‌تواند به جبران اثرات ضد مفاصل وینسترول به عنوان یک ترکیب حمایتی کمک کند. اما مصرف همزمان دو استروئید خوراکی بسیار خطرناک بوده و روی کبد فشار شدیدی وارد می‌شود.
  • ریکاوری: زمان ریکاوری و بازیابی باید بهبود قابل توجهی داشته باشد و این مزیت مورد علاقه اغلب ورزشکاران است.
  • از دست دادن چربی: آنادرول به هیچ وجه یک استروئید کاهش دهنده چربی نیست، اما با اثرات آنابولیک قوی خود همچنان می تواند در صورت شرایط مناسب (تمرین و تغذیه) به کاهش چربی کمک کند. از آنجایی که شما به احتمال زیاد روزانه هزاران کالری اضافی مصرف خواهید کرد (کمی اغراق کردیم)، سوزاندن چربی اغلب در اولویت نیست.

این که آنادرول یک استروئید خوراکی است برای هر کسی که تمایلی به استفاده از داروهای تزریقی ندارد یک مزیت است. استروئیدهای خوراکی در مقایسه با استروئیدهای تزریقی دارای برخی از جنبه‌های منفی قابل توجه هستند، اما از نقطه نظر نحوه مصرف هیچ چیز نمی تواند آسان‌تر از بلع قرص باشد.

نتایج حاصل از مصرف آنادرول چیست؟

آنادرول (اکسی متولون) نتایج بسیار قدرتمندی را ارائه می‌دهد و البته این کار را به سرعت انجام می‌دهد. می‌توانید آنادرول را به مدت چهار یا شش هفته استفاده کنید و در این مدت کوتاه فواید کامل آن را تجربه کنید. این اغلب برای شروع دوره‌ای استفاده می‌شود که شامل استروئیدهای تزریقی نیز می‌شود؛ زیرا آنادرول خیلی سریع عمل می‌کند و همان اوایل دوره به نتیجه خوبی می‌رسید و پس از آن نوبت به استروئیدهای تزریقی کندتر می‌رسد.

بیشترین صحبت درباره نتایج حاصل از دوره آنادرول همان چیزی است که شما انتظار دارید: افزایش توده عضلات و قدرت شگفت انگیز در دوره‌های کوتاه. پر بودن اندام نتیجه مطلوبی است (مخصوصاً زمانی که سدیم در رژیم غذایی شما به حداقل برسد). ورزشکاران متوجه می‌شوند که پمپ‌های عضلات همیشه عالی هستند، نه فقط در باشگاه.

در مورد انگیزه ذهنی، اعتماد به نفس و انرژی کلی که اکسی متولون به شما می‌دهد کمتر صحبت شده است. این باعث می‌شود تا تمرینات خود را به سطوح جدیدی ببرید.

از جنبه منفی نتایج، تمام عوارض جانبی استروئیدها برای اکسی متولون نیز وجود دارد – اما نه برای همه مصرف‌کنندگان. برخی از ما می‌توانیم دوره‌های آنادرول را با عوارض جانبی کنترل شده مدیریت کنیم.

ممکن است ورزشکار با مصرف آنادرول از حالت تهوع و احساس بیماری شکایت کند. این امر هر چه بیشتر ادامه داشته باشد به طور قابل توجهی نتایج شما را مختل می‌کند، زیرا وقتی احساس خوبی ندارید نمی توانید 100٪ انرژی خودتان را در تمرینات بدنی قرار دهید.

نتایج افزایش وزن

آنادرول آشکارا یک استروئید بسیار قدرتمند برای افزایش وزن است. یکی از کاربردهای پزشکی آن برای درمان تحلیل عضلانی است؛ بنابراین به وضوح در این زمینه برتری دارد. آنادرول سنتز پروتئین، احتباس نیتروژن، تعداد گلبول قرمز و تستوسترون را افزایش می‌دهد.

همه این چیزها را کنار هم قرار دهید و به ترکیب نهایی افزایش وزن دست خواهید یافت. به دست آوردن ۷ تا ۹ کیلوگرم عضله بدون چربی با آنادرول قابل دستیابی است.

تمام وزن‌های به دست آمده با آنادرول عضله خالص نخواهد بود. مقدار زیادی وزن آب خواهد بود (فکر کنید ۴۰٪ یا حتی بیشتر) و این به عضلات شما ظاهری پف کرده می‌دهد. برخی از افراد این را دوست دارند، برخی دیگر از احتباس آب متنفر خواهند بود. بستگی دارد به چه نوع ظاهری می‌خواهید برسید.

افزایش ۴.۵ کیلوگرم در هفته اول دوره آنادرول امکان پذیر است. افزایش ۱۳ تا ۱۶ کیلوگرم در هفته ۶ معمول است و برخی از افراد ۱۸ کیلوگرم را هم گزارش کرده‌اند. مشخص است که درصد قابل توجهی از این افزایش وزن به دلیل احتباس آب است و بعد از قطع مصرف دارو از بین خواهد رفت.

حفظ این دستاوردها پس از پایان دوره شما چالش دیگری است. تقریباً غیرممکن است که تمام دستاوردهای خود را حفظ کنید. اکثر مردان بسته به اینکه چه استراتژی برای حفظ سودهای خود در دوره پس از چرخه دارید، کاهش وزن ۳۰٪ یا بیشتر را مشاهده خواهند کرد.

برخی از افراد، آنادرول را به عنوان یک ترکیب آماده‌سازی مسابقه مصرف می‌کنند، اما شما باید قبل از انجام چنین اقدامی در مورد نحوه واکنش خود به آن تجربه داشته باشید.

نتایج اکسی متولون برای افزایش قدرت

افزایش قدرت اثر اولیه اکسی متولون است و برای بسیاری از ما دلیل اصلی استفاده از آن است. این به تقویت قدرت عضلات شما کمک می‌کند. شما وزنه‌ها را به طور قابل توجهی افزایش خواهید داد، بیش از آنچه که می‌توان به طور طبیعی افزایش داد.

شکستن استپ‌های قدرت سرسخت طولانی مدت کاری است که آنادرول می‌تواند برای شما انجام دهد.

می‌توانید انتظار داشته باشید زمانی که آنادرول مصرف میکنید، بتوانید ۵، ۱۰ یا حتی ۱۵ کیلوگرم به وزنه‌های خود اضافه کنید. این مقدار در سطح حرفه‌ای بسیار با ارزش محسوب می‌شود.

احتمالاً پس از قطع آنادرول نمی‌توانید تمام این افزایش‌های قدرت را حفظ کنید، اما حتی حفظ نیمی از این افزایش‌های قدرتی (که اغلب چنین است) افزایش قابل توجهی نسبت به محدودیت‌های قبلی شما خواهد داشت.

با این افزایش قدرت عظیم، پمپ های بسیار جذابی که آنادرول به آن مشهور است، به دست می‌آید. برای بسیاری از مردان این با ارزش‌ترین مزیت آنادرول است و به طور گسترده‌ای بهترین استروئید برای پمپ‌های بزرگ در نظر گرفته می‌شود.

استفاده از اکسی متولون صرفاً برای پمپ عضلات در حین تمرین یک استراتژی نیست، اما مطمئناً یک امتیاز خوب است. این به تأثیر آنادرول بر نحوه ورود و خروج مایعات به عضلات مربوط می‌شود. این پمپ‌های بزرگ منجر به ظاهری بسیار مطلوب می‌شود که افراد به زودی در خارج از ورزشگاه به آن توجه خواهند کرد.

کاهش درد و خستگی بعد از تمرین

آنادرول می تواند فوایدی برای مفاصل داشته باشد. در واقع یکی از کاربردهای احتمالی آن از نظر پزشکی برای پوکی استخوان است، بنابراین فواید آن در این زمینه به وضوح نشان داده شده است.

روشی که آنادرول (اکسی متولون) باعث احتباس آب می‌شود در واقع می‌تواند با ارائه مقداری روغن کاری و کاهش التهاب به مفاصل کمک می‌کند. این کار باعث بهبود حرکت مفاصل و کاهش درد می‌شود.

اگر استروئیدی مانند وینسترول مصرف کرده‌اید که پیش از این به دلیل اثرات دردناک مفاصل، به دلیل حذف آب و در نتیجه خشک شدن مفاصل، معروف است، آنادرول اثر معکوس دارد و زمانی که وزنه های سنگین تر بلند می کنید مورد استقبال قرار می‌گیرد. همانطور که در یک دوره اکسی متولون خواهید بود، فشار بیشتری بر روی مفاصل در آرنج، شانه ها، باسن، مچ دست و زانو وارد می‌کند.

بهترین دوز برای کسب حداکثر نتایج مثبت

حد بالایی برای دوزهای آنادرول وجود دارد و این نباید برای اکثریت قریب به اتفاق کاربران قابل مذاکره باشد. دوزهای بیش از حد نه تنها خطر بزرگی برای سلامت کبد و قلب و عروق ایجاد می‌کند، بلکه بعید است که هیچ مزیت قابل توجهی برای نتایج شما ایجاد کند.

در صورت استفاده از دوز بالا، آنقدر مشغول تلاش برای مقابله با عوارض جانبی خواهید بود که احتمالاً هیچ مزیت کوچکی را هم متوجه نمی‌شوید. برای بهترین نتایج، محدوده دوز آزمایش شده ۵۰ تا ۱۰۰ میلی‌گرم در روز را رعایت کنید.

هر چیزی بیش از ۱۰۰ میلی گرم از اکسی متولون احتمالا زندگی را برای شما دشوار می‌کند. ۵۰ تا ۱۰۰ میلی‌گرم در روز دوزی است که اکثریت، از جمله با تجربه‌ترین بدنسازان، از آن استفاده می‌کنند.

راهنمای دوز ۵۰ تا ۱۰۰ برای ورزشکاران مرد مناسب است. برخی از زنان استفاده از این استروئید قدرتمند را انتخاب می‌کنند، اما دوزها باید برای زنان بسیار کم باشد و حداکثر ۲۵ میلی گرم در روز است. تاکید میکنیم که حداکثر ۲۵ میلی‌گرم، شاید بهتر باشد از این هم کمتر مصرف کنید یا به طور کلی در صورت نیاز به مصرف استروئید به سراغ استروئیدهای مناسب برای زنان بروید.

آنادرول نیمه عمر کوتاهی دارد، بنابراین برای حفظ اثرات آن در بدن، دوز باید در طول روز تقسیم شود – حتی اگر دوز کم مصرف می‌کنید. ۲ تا ۴ نوبت در طول روز ایده آل است و نیاز به تقسیم قرص استاندارد ۵۰ میلی‌گرمی آنادرول به بخش‌های مورد نیاز دارد.

بررسی‌ها و دیدگاه‌ها در مورد آنادرول

آنادرول چندین دهه است که مورد استفاده قرار گرفته است، بنابراین حجم زیادی از صحبت ها در مورد آن در حال حاضر و در طول سال ها در حال انجام است.

از این گذشته، آنادرول مدت ها قبل از وجود اینترنت وجود داشته است، بنابراین از لحظه ای که وب جهانی در دسترس قرار گرفت، مردم از آن برای به اشتراک گذاشتن تجربیات خود با آنادرول استفاده می کردند.

نظرات، عکس‌ها و سوالات افرادی که از آنادرول استفاده می‌کنند، طیفی از بسیار خوب تا خیلی بد و همه چیز را در بر می‌گیرد. یک احساس رایج این است که نتایج فوق‌العاده هستند، اما فقط اگر آن عوارض جانبی آنقدر غالب نبودند، استفاده از این استروئید خوراکی بسیار آسان‌تر بود.

دیدگاه‌ها و نظرات مثبت در مورد اکسی متولون

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، نظرات مثبت بی‌شماری توانایی فوق‌العاده آنادرول را برای رساندن قدرت و افزایش عضلات به سطوح بالا ستایش می‌کنند.

بسیاری از افرادی که در مورد تجربه آنادرول خود مثبت هستند، توجه داشته باشند که از آن حداقل با یک استروئید دیگر استفاده می‌کنند که یک استراتژی طبیعی است.

دوزهای استاندارد 50 میلی گرم در روز نتایج عالی را برای اکثر مردان ارائه می دهد. برخی آن را به مدت 8 هفته یا حتی 10 هفته مصرف می کنند و نسبت به تحت کنترل نگه داشتن عوارض جانبی اطمینان دارند.

ترنبولون معمولاً به عنوان یک ترکیب همراه برای افرادی که تجربیات مثبت اکسی متولون را داشته‌اند مورد توجه قرار می‌گیرد و این دو با هم ترکیبی قدرتمند برای عضله‌سازی هستند.

همه می توانند به سطوح مختلف افزایش دست یابند، اما ۱۰ کیلوگرم در ۴ هفته غیرعادی نیست و مصرف‌کنندگاتن این استروئید خوراکی مرتباً سطوح مشابهی از نتایج را گزارش می‌کنند.

منتقدان مثبت اغلب کالری دریافتی خود را برای دستیابی به این ارقام نیز یادداشت می کنند، با مصرف 4500-5000 کالری در روز یک اتفاق رایج و ضروری برای دستیابی به دستاوردهای عظیم Anadrol که قادر به انجام آن است.

نظرات منفی

جای تعجب نیست که اکثر بررسی ها و نظرات منفی در مورد آنادرول بر عوارض جانبی گسترده آن تمرکز دارند. برای برخی از افراد (به ویژه هر کسی که حداقل تجربه استروئیدی را دارد) این اثرات نامطلوب Anadrol می تواند آنقدر شدید باشد که قطع کامل استفاده از استروئید را تضمین کند.

اما همیشه مشکلات احتباس آب و فشار خون نیست که بیشترین دردسر را برای برخی از افراد ایجاد می‌کند. بسیاری از بررسی‌های منفی موجود بر روی عوارض جانبی تمرکز می‌کنند که اغلب درباره آنها صحبت نمی‌شود و جهانی نیستند (به عبارت دیگر، می‌تواند یک واکنش فردی بد باشد).

برخی از این بررسی‌های منفی از بروز اضطراب بد و مه مغزی (عدم توانایی تمرکز) شکایت دارند تا جایی که دیگر نمی‌توان آنادرول را مصرف کرد. خستگی و بی حالی، سوزش سر دل، مشکلات خواب، گرفتگی عضلات و آکنه بیش از حد از دیگر شکایات هستند.

اینها ممکن است همیشه شکست‌دهنده نباشند، اما اجرای یک دوره کامل آنادرول را ناخوشایند می‌کنند. از آنجایی که اکسی متولون چنین ترکیب قدرتمندی است، فقط می‌توان انتظار داشت که برخی از افراد به عنوان یک پاسخ فردی از عوارض جانبی رنج ببرند.

نتایج استک کردن

هنگام انباشتن آنادرول با سایر استروئیدها برنامه‌ریزی خوبی لازم است. شما باید اثرات تجمعی تأثیر آنادرول بر روی کبد، کلسترول، فشار خون و سایر جنبه‌ها را در نظر بگیرید. اکسی متولون یک افزودنی قدرتمند دوره استروئید افزایش حجم است، اما در هیچ استک کات و چربی سوزی کاربرد ندارد.

جایگاه آنادرول در یک پشته معمولاً به دو شکل است: شروع دوره یا شکستن یک فلات در اواسط دوره. همچنین ممکن است به عنوان یک ترکیب قبل از مسابقه توسط بدنسازان با تجربه تر استفاده شود.

تستوسترون، دکا دورابولین و دیانابول سه استروئیدی هستند که اغلب با آنادرول انباشته می‌شوند. همه این استروئیدها مانند Anadrol باعث افزایش عضله و افزایش قدرت می‌شوند. به یاد داشته باشید مصرف همزمان دو استروئید خوراکی می‌تواند اثرات مخرب شدیدی روی کبد داشته باشد.

برخی از افراد وینسترول را با Anadrol ترکیب می کنند. وینسترول (استانازول) بیشتر به عنوان یک استروئید کات استفاده می‌شود و اثر معکوس آنادرول را دارد زیرا بدن را خشک می‌کند در حالی که اکسی متولون باعث احتباس مایعات می‌شود.

کاربرانی که می‌خواهند با کاهش وزن آب و افزایش تعریف عضله سازی کنند، ممکن است از این دوره استفاده کنند، اما با توجه به اثرات مخالف هر استروئید، اجرای آن چالش برانگیز است. Anadrol با کمک به جبران درد مفاصل که می‌تواند با Winstrol رخ دهد، مزایای بیشتری را در اینجا ارائه می‌دهد.

سوال‌های پرتکرار در مورد آنادرول

آیا اکسی‌متولون باعث افزایش تستوسترون می‌شود؟

آنادرول سطح تستوسترون آزاد را که در بدن شما در گردش است را بالا می‌برد و این به شما امکان می‌دهد سریعتر و راحت‌تر عضله به دست آورید.
هنگامی که مصرف آنادرول را متوقف می‌کنید، تستوسترون پایین می‌تواند رخ دهد زیرا به طور ناگهانی منبع خارجی هورمون را از بدن می‌گیرید. اینجاست که PCT برای بازگرداندن تولید تستوسترون به حالت عادی مورد نیاز است.

چرا بدنسازان از آنادرول استفاده می‌کنند؟

بدنسازان از اکسی متولون برای دستیابی به دستاوردهای بزرگ در وزن و قدرت و تقویت پمپ استفاده می‌کنند. افزایش عضلانی تا ۱۵ کیلوگرم در یک دوره امکان پذیر است و افزایش قدرت باعث می‌شود که بتوانید بسیار فراتر از حد معمول خود تمرین کنید. بدنسازان همچنین از Anadrol برای بهبود ریکاوری و حمایت از سلامت مفاصل استفاده می‌کنند.

آیا آنادرول از دیانابول بهتر است؟

آنادرول استروئیدی قوی تر از دیانابول (Dbol) است اما می‌تواند عوارض جانبی شدیدتری نیز داشته باشد. هر دو برای کبد سمی هستند و می‌توانند کلسترول و فشار خون را افزایش دهند. در حالی که برخی از افراد این استروئیدها را در یک پشته ترکیب می کنند، به دلایل بالا باید دوزها را کمتر از حد معمول نگه داشت.
اینکه Anadrol نتایج بهتری نسبت به DBol برای شما به ارمغان بیاورد به پاسخ فردی شما بستگی دارد زیرا هر دوی آنها استروئیدهای بسیار مؤثری هستند.

آنادرول جزو کدام دسته از استروئیدهاست؟

آنادرول یک استروئید خوراکی از نوع C17 آلفا آلکیله است. این باعث سمیت کبدی می‌شود و در دوزهای بالاتر می‌تواند فشار قابل توجهی به کبد وارد کند. در دوزهای پایین، برخی از مطالعات نشان داده‌اند که استرس وارده به کبد فقط متوسط است، اما همچنین یک پاسخ فردی است. مزیت یک استروئید آلکیله C17 آلفا این است که نیازی به نگرانی در مورد تزریق ندارید زیرا به صورت خوراکی قابل مصرف است.

برای بدنسازی باید چه مقدار آنادرول مصرف کنیم؟

اگر برای اولین بار از Anadrol استفاده می کنید، مصرف 25 تا 50 میلی گرم مقدمه خوبی است. بدنسازان با تجربه معمولاً 50 یا 100 میلی گرم در روز مصرف می کنند.

کانال تلگرام آموزش بدنسازی فیتنسیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *