🚀طراحی اختصاصی دوره استروئید + پاکسازی🔥

مشاوره و دریافت برنامه >

٪۲۵ تخفیف ویژه

فیتنسیا
براساس تحقیقات علمی معتبر

دوره ترنبولون و سوستانون برای افزایش حجم خشک عضلانی


دوره ترنبولون و سوستانون

اگر بخواهیم فقط یک استروئید را به عنوان قوی‌ترین و موثرترین استروئید معرفی کنیم، چیزی جز ترنبولون نیست. از طرف دیگر یکی از بهترین و پایدارترین فرم‌های تستوسترون، که نیمر عمر طولانی دارد سوستانون می‌باشد. دوره ترنبولون و سوستانون یکی از دوره‌های بسیار عالی برای افزایش حجم خشک عضلات به شمار می‌رود.

در ادامه، ابتدا یک سری توضیحات کاربردی و خلاصه در مورد استروئیدهای ترنبولون و سوستانون به شما خواهیم گفت. سپس نحوه اجرای دوره ترن و سوستانون و همچنین پاکسازی بعد از آن را توضیح خواهیم داد.

این نوشته فقط برای افزایش آگاهی مخاطبان است و مصرف هیچ دارویی را تبلیغ نمی‌کند.

ترنبولون

همانطور که پیش‌تر گفته شد،‌ ترنبولون (ترن) یکی از قدرتمندترین استروئیدهای آنابولیک موجود در جهان است. البته فراموش نکنید که هرچه یک استروئید قوی‌تر باشد،‌ احتمال بروز عوارض جانبی نیز بیشتر می‌شود. بنابراین، در کنار نتایج بسیار مثبت و شگفت‌انگیز ترنبولون، باید احتیاط لازم برای پیشگیری از عوارض جانبی را داشته باشید.

یکی از نقاط قوت ترن در مقایسه با سایر استروئیدها این است که ترنبولون باعث افزایش حجم خشک عضلات (بدون تجمع چربی و احتباس آب)‌ می‌شود.

هورمون ترنبولون
ترنبولون یکی از قدرتمندترین استروئیدهای آنابولیک است.

حجم به دست آمده به کمک ترنبولون، به دلیل افزایش واقعی حجم عضلات (نه احتباس آب) است.

برخی استروئیدها مثل دیانابول، با احتباس آب باعث افزایش حجم عضلات می‌شوند؛ بنابراین، بعد از دوره، آب زیر پوستی به سرعت از بدن خارج شده و حجم عضلات نیز از بین خواهد رفت. اما ترنبولون باعث احتباس آب نمی‌شود و حجم واقعی عضله را افزایش می‌دهد؛ در نتیجه، پس از دوره، اگر پاکسازی مناسبی اجرا شود، مقدار زیادی از نتایج دوره حفظ خواهد شد. توصیه می‌کنم مقاله نگهداری حجم عضلات بعد از دوره استروئید را مطالعه کنید.

ترنبولون،‌ اغلب در دو فرم استات و انانتات تولید می‌شود. البته یک فرم دیگر به نام ترنبولون هگزا هیدرو بنزیل کربنات نیز وجود دارد. هر سه مورد، ترکیب موثر یکسانی دارند و تنها تفاوت آن‌ها در نیمه عمر و سرعت آزاد شدن در بدن است.

ترنبولون استات سریع‌ترین سرعت رها شدن در بدن را دارد؛‌ بنابراین، در مدت زمان کوتاهی (یک هفته یا کمتر) پس از مصرف، شاهد نتایج مثبت آن خواهید بود.

همچنین، اگر از فرم استات استفاده کنید به دلیل نیمه عمر کوتاه باید تزریق‌های مکرر و پی در پی (تقریبا هر ۲ یا ۳ روز) داشته باشید. اما در صورت مصرف ترن انانتات تنها یک تزریق در هفته کافی است.

  • نیمه عمر ترنبولون استات: ۳ روز
  • نیمه عمر ترنبولون انانتات: ۱۱ روز

در دوره ترنبولون و سوستانون ممکن است یک سری مشکلات برای ورزشکار ایجاد شود. از اصلی‌ترین عوارض جانبی ترنبولون می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • سرکوب شدید تستوسترون طبیعی بدن
  • افزایش فشار خون
  • افزایش هورمون پرولاکتین و ژنیکوماستی در اثر آن
  • جوش و آکنه‌های شدید
  • ریزش مو

سوستانون

سوستانون نوعی تستوسترون است. در واقع از ۴ استر متفاوت تستوسترون تشکیل شده است.

هورمون استروئیدی سوستانون
سوستانون، ترکیبی از ۴ استر تستوسترون متفاوت است.

هر ۲۵۰ میلی‌گرم سوستانون شامل استرهای تستوسترون زیر است:

  • دکانوات: ۱۰۰ میلی‌گرم
  • ایزوکاپروات: ۶۰ میلی‌گرم
  • فنیل پروپیونات: ۶۰ میلی‌گرم
  • پروپیونات: ۳۰ میلی‌گرم

هر یک از استرهای ذکر شده در بالا، نیمه عمر خاص خود را دارند. یکی نیمه عمر کوتاه و دیگری نیمه عمر طولانی‌تر. این باعث می‌شود که با تزریق یک دوز سوستانون، انواع فرم‌های تستوسترون موجود در آن، به ترتیب و یکی پس از دیگری در بدن آزاد شوند؛ در این حالت، برای مدت زمان طولانی سطح تستوسترون بدن در سطح بالایی حفظ می‌شود.

دوره ترکیبی ترنبولون و سوستانون

برخی از استروئیدها باعث سرکوب تولید تستوسترون طبیعی توسط بدن می‌شوند. یکی از استروئیدهایی که تولید تست طبیعی بدن را به شدت سرکوب می‌کند، ترنبولون است. در این دوره، ترنبولون باعث کاهش تستوسترون بدن می‌شود اما از طرف دیگر به کمک سوستانون، می‌توانیم سطح تستوسترون بدن را افزایش دهیم تا از عوارض جانبی کمبود تست جلوگیری به عمل آوریم.

اجرای دوره ترنبولون و سوستانون به هیچ وجه به ورزشکاران مبتدی و کسانی که سابقه مصرف استروئید ندارند توصیه نمی‌شود. همچنین، این دوره به هیچ وجه نباید توسط ورزشکاران زن اجرا شود؛ زیرا خطرات و عوارض جانبی شدیدی در پی خواهد داشت. اگر شما به عنوان یک ورزشکار زن، تصمیم به مصرف استروئید گرفته‌اید، توصیه می‌کنیم مقاله بهترین و بدترین استروئیدها برای زنان را مطالعه کنید.

در ادامه نحوه اجرای دوره ترن و سوستانون برای ورزشکاران نیمه‌حرفه‌ای و حرفه‌ای بیان می‌شود.

نیمه‌حرفه‌ای

ورزشکاران نیمه‌حرفه‌ای، برای اجرای این دوره به یک ویال ۱۰ میلی‌لیتری ترنبولون ۱۰۰ و یک ویال ۱۰ میلی‌لیتری سوستانون ۲۵۰ نیاز دارند.

برای پیشگیری از افزایش پرولاکتین و ژنیکوماستی از داروی کابرگولین استفاده می‌شود. اگر بدن شما مستعد آروماتاز و افزایش استروژن است باید از یک آنتی استروژن مثل کلومیفن یا مهارکننده‌های آروماتاز مثل لتروزول یا آریمیدکس استفاده کنید.

  • این برنامه مصرف فقط به عنوان نمونه و برای افزایش آگاهی شما است. اگر تصمیم به مصرف ترنبولون و سوستانون گرفته‌اید، برای تنظیم برنامه مصرف مخصوص خودتان، با مربی مشورت کنید.
  • تاموکسیفن باعث افزایش سطح پرولاکتین می‌شود؛ بنابراین مصرف آن در این دوره توصیه نمی‌شود.
دوره ترنبولون و سوستانون نیمه حرفه ای
دوره ترنبولون و سوستانون نیمه حرفه‌ای

دوره حرفه‌ای ترنبولون و سوستانون

یک ورزشکار حرفه‌ای که سابقه طولانی‌مدت مصرف انواع استروئیدها را دارد، ممکن است بخواهد دوز مصرف و طول دوره را افزایش دهد.

در ادامه، یک نمونه دوره حرفه‌ای ترنبولون و سوستانون را مشاهده می‌کنید. این اطلاعات صرفا برای افزایش آگاهی شما هستند.

پاکسازی بعد از دوره ترنبولون و سوستانون

بعد از دوره ترن و سوستانون، اجرای یک پاکسازی (PCT) اصولی، کاملا ضروری است. به کمک پاکسازی، علاوه بر حفظ سلامتی بدن، می‌توانید نتایج کسب شده از دوره استروئید را تا حد زیادی حفظ کنید.

در پاکسازی ترنبولون و سوستانون می‌توانید از داروها و مکمل‌های زیر استفاده کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه و نظرات در مورد این نوشته

  1. Saeed گفت:

    عالی .حرفه ای.کاربلد?