فیتنسیا
براساس تحقیقات علمی معتبر

بهترین مارک سوستانون


بهترین مارک سوستانون

در نوشته‌های قبلی فیتنسیا، با سوستانون آشنا شده‌ایم و متوجه شدیم که دقیقا چیست و چه کاربردهایی دارد. در واقع سوستانون ترکیبی از ۴ استر مختلف تستوسترون است و نباید آن را چیزی متفاوت با تستوسترون بدانید. اما در این نوشته از فیتنسیا می‌خواهیم بررسی کنیم که بهترین مارک های سوستانون موجود در بازار ایران کدام موارد هستند.

ما مصرف خودسرانه هیچ نوع دارویی را توصیه یا تبلیغ نمی‌کنیم؛ زیرا مصرف خودسرانه این دسته از داروها می‌تواند عوارض جانبی در پی داشته باشد.

آیا مارک و برند استروئید مهم است؟

بله، مارک استروئید یکی از نکات مهمی است که همیشه باید به آن توجه کنید. چرا؟ چون بسیاری از برندهای متفرقه موجود در بازار، فاقد کیفیت لازم هستند. همچنین دوز واقعی آن‌ها با چیزی که روی بسته بندی درج شده متفاوت است. مثلا اگر روی بسته بندی سوستانون دوز ۲۵۰ میلی‌گرم/میلی‌لیتر نوشته شده باشد، شاید دوز واقعی در عمل حتی کمتر از ۱۰۰ باشد و این اصلا خوشایند نیست.

دقت کنید که برندهای متفرقه و نامعتبر به صورت زیرزمینی و در محیط های غیر بهداشتی تولید و بسته بندی می‌شوند. این باعث می‌شود مصرف دارو علاوه بر عوارض جانبی احتمالی خود استروئید، خطرات انتقال بیماری‌های ناشی از آلودگی دارو را هم داشته باشد. پس نباید سراغ برندهای متفرقه و ناشناس بروید.

چند مورد از بهترین مارک های سوستانون

قطعا سوستانون با برندهای معتبر مختلفی در سطح جهان وجود دارد. اما در این نوشته ما برندهای معتبر و باکیفیتی که در بازار ایران قابل دسترس می‌باشد معرفی میکنیم.

Bio Gen یکی از بهترین مارک های سوستانون

یکی از بهترین مارک های سوستانون Bio Gen است.
سوستانون Bio Gen

سوستانون برند Bio Gen که البته هنوز در ایران خیلی رایج نشده، یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین برندهای سوستانون است. این محصول به صورت ۱۰ آمپول یک میلی‌لیتری که هرکدام دارای دوز ۲۵۰ میلی‌گرم هستند، تولید می‌شود.

بسته بندی با کیفیت و داشتن کد اصالت سنجی باعث می‌شود تولید نمونه‌های تقلبی این برند سخت شود. از طرف دیگر چون هنوز این برند در ایران خیلی شناخته نشده، کسی به سراغ تولید نمونه‌های تقلبی آن نرفته است.

سوستانون Bio Gen شامل چهار استر مختلف تستوسترون با دوزهای استاندارد است. کاتالوگ رسمی این محصول را در تصویر زیر مشاهده کنید.

کاتالوگ سوستانون Bio Gen
کاتالوگ سوستانون Bio Gen

ZPHC

برند ZPHC یکی از مشهورترین و نام آشناترین برندهای استروئید است. سوستانون مارک ZPHC را می‌توان یکی از بهترین مارک های سوستانون دانست.

نکته مهم:‌ متاسفانه در بازار ایران اینطور جا افتاده که برند ZPHC ساخت کشور روسیه است. اما در واقع این برند در کشور چین و شهر Zhengzhou ساخته می‌شود. همچنین عبارت ZPHC‌ مخفف Zhengzhou Pharmaceutical Co است. نگران نباشید این برند با سایر محصولات چینی متفاوت است و نباید به خاطر چینی بودنش تصور کنید فاقد کیفیت مناسب است.

نکته مهم دوم: باز هم متاسفانه اکثر سوستانون های مارک ZPHC‌ که در بازار ایران یافت می‌شود تقلبی بوده و تولید اصلی این شرکت نیستند. همیشه تولیدکننده‌های محصولات تقلبی سعی می‌کنند نمونه تقلبی برندهای معتبر را تولید کنند تا فروش بیشتری داشته باشد!

BaborLab

بهترین مارک سوستانون BaborLab

یکی دیگر از بهترین مارک های سوستانون مارک Babor است. این استروئید ساخت کشور مولداوی بوده و کیفیت و خلوص دوز بسیار خوبی دارد.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد سوستانون Babor و کسب اطلاعات دقیق‌تر در مورد آن کافیست به صفحه سوستانون در وب سایت رسمی این مارک مراجعه کنید: Sustanon – BaborLab

کانال تلگرام آموزش بدنسازی فیتنسیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *